Secretaresse hoofdbehandeling | 28 – 32 uur | Venray

Venray

mbo

28 - 32

2.715 - 3.682

Solliciteren

Een veiligere samenleving begint soms al op kantoor

Wil jij aan de slag als Secretaresse hoofdbehandeling in de forensische zorg? We hebben ruimte voor twee (tijdelijke) collega’s en een collega voor de duur van tenminste 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging.

Deze vacature biedt jou de kans om te ervaren of het ondersteunend werken in de wereld van de zorg bij jou past!

Als secretaresse hoofdbehandeling, heb jij een veelzijdige en verantwoordelijke functie, waarbij je een belangrijke spil bent in de planning en informatievoorziening rondom patiënten. Je vindt het interessant om zelfstandig secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden uit te voeren die van invloed zijn op de processen in onze kliniek.

√ Heb jij integriteit hoog in het vaandel staan?

√ Ben jij klantvriendelijk en dienstverlenend?

Voor het onderdeel Behandelrapportage binnen onze Ondersteunende diensten zoeken wij een:

Secretaresse hoofdbehandeling

28 – 32 uur per week

Als secretaresse hoofdbehandeling maak je deel uit van een team van ongeveer 20 behandelrapporteurs. Je werkt vanuit het kantoor gelegen in de kliniek in Venray en komt in de bijzondere wereld van de forensische psychiatrie terecht. In Venray en in andere delen van Limburg en Brabant behandelen wij patiënten met ernstige psychiatrische problematieken, die met justitie in aanraking zijn gekomen of dreigen te komen. Altijd met als doel een veilige en verantwoorde terugkeer in de samenleving. Behandeling is vaak opgelegd door de rechter en vindt in sommige gevallen vrijwillig plaats.

Wil jij weten hoe het is om te werken als secretaresse hoofdbehandeling? Maartje, je nieuwe collega, vertelt je er graag meer over.

Wat ga je als behandelrapporteur doen?
  • Verzamelen van gegevens uit patiëntendossiers en andere beschikbare informatie ten behoeve van de behandeling van de patiënt
  • Verschillende secretariële werkzaamheden, bijvoorbeeld het beheren van de agenda van het hoofd behandeling en het regelen van afspraken zowel intern als extern, met instanties zoals bijvoorbeeld de reclassering
  • Het plannen en notuleren van (multidisciplinaire) (patiënt) besprekingen
  • Initiëren van controles op juistheid en volledigheid van ontvangen informatie en bewaken van de kwaliteit en voortgang van procedures
  • Alle informatie digitaal vastleggen met behulp van Microsoft Office en een patiënten informatiesysteem
  • Proactief meedenken en voorstellen aandragen om de efficiëntie van werkprocedures binnen de afdeling te verbeteren
Wat bieden we jou?

Bij ons maken niet alleen de patiënten stappen, maar jij ook!
De Rooyse Wissel investeert namelijk in jouw persoonlijke ontwikkeling en biedt volop trainingen en opleidingsmogelijkheden. Met ons online leerplein heb jij bijvoorbeeld de keuze uit meer dan 100 modules.
Daarnaast bieden wij

  • Salaris afhankelijk van ervaring volgens cao GGZ, schaal 40 tussen €2.715,- en €3.682,- bruto per maand bij 36 uur
  • Jaarlijks in november een forensische bonus met een mooie opbouw regeling en daarnaast in december nog een eindejaarsuitkering
  • Een reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer, tot een maximum van 120 kilometer per dag
  • Jaarlijks een balansbudget van €500,- bruto bij een fulltime dienst verband (36 uur), wat je kunt besteden aan inzet voor opleiding en ontwikkeling, aankoop van extra verlofuren of laten uitkeren als bruto loon
  • Jaarlijks een teamuitje, want medewerkers die op elkaar kunnen bouwen en vertrouwen en waar veiligheid voorop staat vinden we belangrijk
  • Werken in een organisatie die nooit stilstaat, vooruitstrevend is en groeimogelijkheden biedt voor medewerkers en patiënten
Wat neem je mee?
  • Afgeronde relevante mbo niveau 4 opleiding, bij voorkeur de opleiding tot (medisch) secretaresse
  • Minimaal enkele jaren relevante werkervaring in secretariële en/of administratieve ondersteuning van behandelaren, bij voorkeur in de (geestelijke) gezondheidszorg
  • Jij hebt een klantvriendelijke, ondersteunende en dienstverlenende instelling
  • Jij bent stressbestendig en nauwkeurig
  • Goede communicatieve (mondelinge en schriftelijke) en sociale vaardigheden

Voor iedereen die bij ons komt werken vragen wij een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan. Voor sommige functies is een VOG-P nodig. Wil je daar meer over weten klik dan hier.

Solliciteer!

Doe dit via deze pagina of stuur een mail met je motivatiebrief en cv naar solliciteren@derooysewissel.nl vóór 10 oktober a.s.

Meer weten?

Wij staan je graag te woord om je meer te vertellen over de vacature. Bel daarvoor met Yolanda van Dun (Directiesecretaris) of onze recruiters (Jacqueline Janssen & Michelle Franssen) via 088-372 00 00. Wil je alvast een betere indruk krijgen van hoe wij werken en waar wij voor staan? Bekijk dan zeker ook de bedrijfsfilm op onze website en beluister onze podcast ‘tbs’ via Spotify of NPO 1.

De Rooyse Wissel. Jij. Wij. De maatschappij.

Bij de Rooyse Wissel behandelen en verplegen we patiënten met ernstige psychiatrische problematieken. Dat doen we op basis van wederzijds vertrouwen. We hanteren een open manier van werken die ertoe bijdraagt dat patiënten op een veilige en verantwoorde manier kunnen terugkeren in de samenleving. Daarbij kiezen we niet altijd voor de gebaande paden, maar tonen we lef op onverwachte momenten. Altijd met respect voor patiënt, medewerker en externe partners. Samen kunnen we ons doel bereiken: een maatschappij die veiliger is.

De Rooyse Wissel is een onderdeel van VIGO.

Solliciteren

Bij ons is geen dag hetzelfde. Wil je samen met ons werken aan het veiliger maken van de maatschappij?


    Wij maken gebruik van cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details