Je bent een echte regelaar, die zaken graag in goede banen leidt!
Als opname- en plaatsingscoördinator coördineer je de opname, plaatsing, doorstroom en uitstroom van patiënten en cliënten. Jij ziet het als een uitdaging om dit in goede banen te leiden en hierbij de kwalitatieve en kwantitatieve behandel- en zorgcapaciteit van de organisatie maximaal te benutten.
√ Ben jij een echte netwerker en planmatig sterk?
√ Heb jij ervaring op het gebied van patiënten logistiek, behandelmogelijkheden en zorgprogramma’s binnen de zorg?
Voor de opname- en plaatsingscommissie zijn wij opzoek naar jou als:
Opname- en plaatsingscoördinator
28 – 36 uur
Het team is een gedreven team met een open cultuur. Samen met 3 collega opname- en plaatsingscoördinatoren zorg je ervoor dat patiënten en cliënten op het juiste moment op de juiste plek zijn en dat de betrokkenen zijn voorzien van de benodigde informatie. Daarnaast adviseer je verschillende partijen binnen en buiten de organisatie hierover. Jullie zijn daarmee het visitekaartje van onze organisatie!
Wat ga je als Opname- en planningscoördinator doen?
- Beoordelen van aanvragen van opnames, voeren van intakegesprekken en het adviseren hierover. Tevens bewaak je de administratieve afwikkeling
- Afstemmen met verwijzers, ketenpartners en behandelaars over opname, plaatsing, doorstroom en/of uitstroom
- Opbouwen en onderhouden van een breed netwerk van in-, door- en uitstroommogelijkheden
- Deelnemen aan projectgroepen waarbij je procesmatig meedenkt (bijv. nieuw op te zetten afdelingen, WLZ en de ketenveldnorm)
Wat bieden we jou?
- Salaris afhankelijk van ervaring volgens cao GGZ, schaal 60, tussen €4.026,- en €5.230,- bruto per maand op basis van 36 uur
– per 1 januari 2024: tussen €4.108,- en €5.335,- bruto per maand op basis van 36 uur - Jaarlijks een forensische bonus met een mooie opbouw regeling en daarnaast nog een eindejaarsuitkering
- Een reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer, tot een maximum van 120 kilometer per dag
- Jaarlijks een balansbudget van €500,- bruto bij een fulltime dienst verband (36 uur), wat je kunt besteden aan inzet voor opleiding en ontwikkeling, aankoop van extra verlofuren of laten uitkeren als bruto loon
- De Rooyse Wissel investeert in jouw persoonlijke ontwikkeling en biedt volop trainingen en opleidingsmogelijkheden. Met ons online leerplein heb jij bijvoorbeeld de keuze uit meer dan 100 modules.
Wat neem je mee?
- Afgeronde opleiding op HBO niveau in de hulpverlening
- Ervaring op het gebied van patiënten/cliëntenlogistiek, behandelmogelijkheden en zorgprogramma’s binnen de (forensische) zorg
- Kennis van de verschillende titels binnen de forensische zorg en de rechten en mogelijkheden die daarbij horen, gericht op de Beginselenwet en de Wet Verplichte GGZ is een pré
- Sociale vaardigheden: je bent een echte netwerker en weet om te gaan met weerstanden en tegengestelde belangen.
Solliciteer!
Doe dit via deze pagina of stuur een mail met je motivatiebrief en cv vóór vrijdag 24 november naar solliciteren@derooysewissel.nl. De gesprekken vinden plaats op woensdagochtend 29 november 2023.
Meer weten?
Wij staan je graag te woord om je meer te vertellen over de vacature. Bel daarvoor met Michiel Verhees via 088 – 372 00 00. Wil je alvast een betere indruk krijgen van hoe wij werken en waar wij voor staan? Bekijk dan zeker ook de bedrijfsfilm op onze website en beluister onze podcast ‘tbs’ via Spotify of NPO 1.
De Rooyse Wissel. Jij. Wij. De maatschappij.
Bij de Rooyse Wissel behandelen en verplegen we patiënten met ernstige psychiatrische problematieken. Dat doen we op basis van wederzijds vertrouwen. We hanteren een open manier van werken die ertoe bijdraagt dat patiënten op een veilige en verantwoorde manier kunnen terugkeren in de samenleving. Daarbij kiezen we niet altijd voor de gebaande paden, maar tonen we lef op onverwachte momenten. Altijd met respect voor patiënt, medewerker en externe partners. Samen kunnen we ons doel bereiken: een maatschappij die veiliger is.
De Rooyse Wissel is een onderdeel van VIGO.