Cliënten geven Rooyse Wissel Ambulant behandelen een dikke acht in tevredenheidsonderzoek

Rooyse Wissel Ambulant behandelen heeft onlangs een cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd om aan de hand daarvan haar dienstverlening nog beter te kunnen toespitsen op dat wat cliënten nodig hebben. Een groep van meer dan 200 cliënten heeft door middel van een online enquête haar mening over Rooyse Wissel Ambulant behandelen kenbaar gemaakt. Uit deze gegevens blijkt dat cliënten gemiddeld het cijfer 8,3 geven voor de kwaliteit van de behandelingen. Een resultaat om trots op te zijn!

Samen vaststellen van doelen

Cliënten van Rooyse Wissel Ambulant behandelen waarderen vooral het contact met de behandelaar en het feit dat informatie op een begrijpelijke manier wordt uitgelegd. Daarnaast wordt ook ‘het gevoel serieus te worden genomen’ en het samen met de behandelaar vaststellen van doelen genoemd als één van de positieve punten van Rooyse Wissel Ambulant behandelen. Natuurlijk zijn er ook aandachtspunten. Zo geven cliënten aan dat ze graag meer informatie willen ontvangen over zelfhulpgroepen.

Dienstverlening aanscherpen

Leontien van de Veen, manager van Rooyse Wissel Ambulant behandelen, is erg tevreden met de resultaten van het onderzoek. “Cliënten hebben de tijd en moeite genomen om wederom mee te doen aan deze jaarlijkse enquête, waar ik zeer dankbaar voor ben. Ik ben vooral erg blij met de verbeterpunten die zijn aangegeven. We gaan de komende tijd punt voor punt bekijken hoe we onze dienstverlening kunnen aanscherpen. Ondertussen gaan we natuurlijk door met waar onze cliënten zo tevreden over zijn: samen met een klein team je weer op eigen benen laten staan en je controle teruggeven over je gedrag en leven.”

 

Lees ook